New fave


kuvat/pics: Missguided

Taisin löytää uuden lemppari vaatekaupan. Voisin ottaa melkein kaikki vaatteet tuolta. Tässä kollaasissa mun lemppareita, näistä varmaan jotkut päätyy ostoskoriinkin...
Tuolla on myös tällä hetkellä Babes of Missguided-kampanja menossa missä tunnetut muoti-ihmiset esittelee kaupan lemppareita. Mukana myös ihan älyttömän kuuma Micah Gianneli! Niin rakastan tota tyyliä!
I think I've found a new favorite store. I could almost take every single clothing from there. And here you can see some of my favorites. I might take some of these to my shopping cart too...
They also have Babes of Missguided-campaign going on right now. And this amazing lady is there too, Micah Gianneli! Just love her style!
Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

0 kommenttia:

Lähetä kommentti