Täällä taas


Oon pitänyt pientä taukoa tästä bloggaamisesta. Ei oo löytynyt inspiraatiota tähän touhuun enkä oo tiennyt mistä kirjoittaa. Nyt näin pienen "loman" jälkeen tuntuu, että intoa löytyis taas. En kuitenkaan halua tätä lopettaakaan, tykkään kuitenkin laittaa esille mun kuvia ja kertoa mun elämästä ja mitä teen.

Uudistin myös kokonaan ulkoasun. Mitäs tykkäätte?

Kesä on mennyt tosi nopeesti, oon tehnyt aika paljon töitä, mutta tuntuu myös ettei kesää oikein edes ollutkaan, kiitos tuon huonon sään. Olin myös pari kertaa Suomessa käymässä mm. juhannuksena ja Ruisrockissa. Sen lisäksi oon matkustellut aika paljon. Mulla alko loma heinäkuun lopussa, jolloin lähdettiin viikoksi Ahvenanmaalle, paikkaan, jossa käydään joka kesä. Sen jälkeen lähdettiin New Yorkiin viikoksi, joka olikin koko kesän kohokohta. Nyt pari viikkoa sitten mentiin vielä neljäksi päiväksi Gotlantiin, joka myös oli aivan ihana paikka. Just sopivasti kelitkin lämpeni niin, että oli oikeasti kuuma ja makoiltiin rannallakin ja otettiin aurinkoa, kerrankin oon myös saanut vähän väriä :-D

Ajattelin tehdä näistä jokaisesta reissusta ainakin yhden postauksen per reissu, ehkä enemmänkin esim. vinkkejä missä käydä tai mitä tehdä.

Tässä vielä kuvia siitä mitä oon viime aikoina tehnyt. Kuvat on mun instagramista ja sieltä mut löytää nimimerkin tiltunen takaa.

Tuntuu hyvältä olla takaisin. Mulla on aika paljon ideoita listalla mistä kirjottaisin, katotaan jos tää bloggaaminen alkais nyt rullaamaan vähän paremmin.

Kiitos, kun jaksatte mun selityksiä lukea ja tätä blogia seurailla, se on mulle tärkeetä :-)
Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

0 kommenttia:

Lähetä kommentti